/Files/images/17_semnar_nklyuzya/P1010694.JPG

Основною метою діяльності психологічної служби у школі є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу з метою компетентнісного самовдосконалення вчителя і учня на гуманістично-інноваційних засадах, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників.

Кадрове забезпечення психологічної служби:

Усійчук Оксана Петрівна.

Практичний психолог, спеціаліст вищої категорії.

Загальний стаж роботи – 20 років 11 місяців.

Основні напрямки роботи:

1. Психодіагностика.

2. Консультування.

3. Корекційно-розвивальна робота.

4. Просвітницька робота.

5. Профілактична робота.

6. Методична робота.

Години консультацій для батьків

Понеділок -

Середа –

П’ятниця -

Коли потрібно звертатися до психолога?

  • Якщо проблема не розв’язується тривалий час.
  • Якщо Ви знаєте, як розв’язати проблему, але Вам все-таки потрібна допомога
  • Якщо Вас щось тривожить у дитячій поведінці, але Ви не можете зрозуміти причину.
  • Якщо Вам здається, що Ваша дитина відстає в розвитку від своїх однолітків. Швидше за все, Вам це здається. Але краще розставити всі крапки над І і не мучити дитину порівнянням з іншими дітьми.
  • Якщо у Вас є сімейні проблеми, і це відображається на емоційному стані, поведінці дитини.

Психологічна служба у своїй діяльності керується такими нормативно-правовими документами:

1. Конституцією України.

2. Декларацією прав людини.

3. Конвенцією про права дитини.

4. Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», чинним законодавством України.

5. Етичним кодексом психолога.

6. Положенням про психологічну службу системи освіти України. Наказ МОН від 22.05.2018 № 509 "Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України".

7. Лист МОН № 1/9-487 від 07.08.2018 року Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2018/19 н.р.

8. Наказ МОН № 609 від 08.06.2018 року Пpo затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти.

9. Лист МОН від 18.05.2018 № 1/11-5480 "Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству" та іншими чинними нормативно-правовими документами.

У 2019/2020 навчальному році перед практичним психологом стоять такі завдання:

- забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини на основі її соціального, психолого-педагогічного вивчення, сприяння повноцінному розвитку особистості;

- забезпечення психологічного супроводу учнів 1, 5 класів, а також новачків з метою кращої адаптації до навчання у школі та при переході до середньої ланки;

- забезпечення збереження психічного здоров’я дітей;

- організація психологічного супроводу дітей «групи ризику»;

- сприяння професійному та життєвому самовизначенню підлітків, їх соціальній адаптації;

- профілактика негативних явищ в учнівському середовищі, суїцидальної поведінки та формування життєвих компетентностей, здорового способу життя;

- формування психологічної компетентності всіх учасників навчально-виховного процесу;

- надання консультативної, соціально-педагогічної допомоги вчителям, дітям в системі вчителі-учні, батьки-діти;

- організація батьківського лекторію з метою психолого-педагогічної просвіти;

- діагностичне обстеження та психологічний супровід дітей «групи ризику»;

- підтримка учнів, які опинились в складних життєвих обставинах та потребують додаткової уваги і соціально-психологічного супроводу;

- психолого-педагогічний супровід обдарованих дітей;

- профілактика девіантної поведінки, формування навичок здорового способу життя;

- психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами (учнів, які навчаються за інклюзивною формою навчання);

- сприяння впровадженню ідей інклюзивного навчання ;

- корекційно-розвивальна робота з дітьми, які мають труднощі в розвитку та навчанні;

- просвіта батьківських колективів та педагогів для покращення взаємодії з учнями на різних вікових етапах;

- консультативна психологічна допомога вчителям, батькам, учням;

- надання психологічної допомоги всім учасникам навчально – виховного процесу.

Кiлькiсть переглядiв: 376