17 травня 2018 року відбувся семінар-практикум з елементами тренінгу «Інклюзивний простір. Практичні кроки».
План проведення семінару
Дата проведення: 17.05.2018р.
10.30-10.35. Зустріч і реєстрація учасників семінару.
10.35-10.40. Відкриття семінару.
Лакиш О.О., заступник начальника управління освіти
10.40-10.50. Вступне слово.
Сачук Т.О., директор школи
10.50-11.50.Тренінг-практикум «Інклюзивне навчання: рівні можливості для кожного».
Занічковська Л.М., заступник директора з навчально-виховної роботи Усійчук О.П., практичний психолог
11.50-12.05. Презентація «Корекційно – розвивальна робота психолога з дітьми з особливими освітніми потребами».
Усійчук О.П., практичний психолог
12.05-12.35. Кава-брейк.
12.35-12.45 «Інклюзія і Нова українська школа».
Макара О.В., директор ІРЦ
12.45-13.00 «Умови побудови якісної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами» з досвіду роботи вчителів спеціальної загальноосвітньої школи №9.
Демосюк Ю.І., заступник директора СЗОШ№9
13.00-13.50 Презентація досвіду реалізації інклюзивного навчання у ЗОШ №4 ім. Т.Г. Шевченка.
Педагоги, асистенти педагогів інклюзивних класів
13.50-14-00. Рефлексія. Підведення підсумків роботи.
Занічковська Л.М.,заступник директора з навчально-виховної роботиУсійчук О.П., практичний психолог.
Інклюзія — це процес. Важливо зазначити, що інклюзія має розглядатись як постійний пошук ефективних шляхів задоволення індивідуальних потреб усіх дітей. У цьому випадку відмінності розглядаються як позитивне явище, яке стимулює навчання дітей та дорослих.
В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей, забезпечує однакове ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами.
Тобто система адаптується до потреб дитини. Девіз інклюзії: «Рівні можливості для кожного».
Коментарi